Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем със скорости ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Сменят горна помпа в сервиза дано да са познали .
    sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
    156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от danko84 Покажи съобщение
      Сменят горна помпа в сервиза дано да са познали .
      Кво ще познават, то може да се види
      Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
      156 1.8TS 16V (01.2001)
      147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
      0879369082

      Comment


      • #18
        Проблема продължава. След смяна на горната помпа и долен цилиндър на съединителя колата включва скорости, но на мястото на оригиналния щифт между вилката и цилиндъра са сложили един доста по-дълъг болт. С оригиналния щифт пак не влизат при запален двигател. За съжаление така съединитела боксува при 2000 оборота и има някакво притрисане. Според мен дългия щифт не позволява съединителя да отдели нацяло. Колата беше вече в 2 сервиза и явно тук наистина няма кой да е оправи. Някой ако се сеща какво мога да направя за да открия проблема, защото не знам дали ще мога да е докарам така на полусъединител до София.
        sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
        156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от danko84 Покажи съобщение
          Проблема продължава. След смяна на горната помпа и долен цилиндър на съединителя колата включва скорости, но на мястото на оригиналния щифт между вилката и цилиндъра са сложили един доста по-дълъг болт. С оригиналния щифт пак не влизат при запален двигател. За съжаление така съединитела боксува при 2000 оборота и има някакво притрисане. Според мен дългия щифт не позволява съединителя да отдели нацяло. Колата беше вече в 2 сервиза и явно тук наистина няма кой да е оправи. Някой ако се сеща какво мога да направя за да открия проблема, защото не знам дали ще мога да е докарам така на полусъединител до София.
          Доколкото разбирам са сменили стъблото на цилиндъра с шпилка(най-вероятно),защото болт е трудно да се курдиса там.Това само по себе си е тъпотийка,защото оргиналната ос е с точно необходимата дължина и там не се регулира,като на някои коли.Слагайки по-дълга ос,съединителят ти стои постоянно леко отцепен и е нармално да боксува.Ако караш така,ще му таковаш мамата за норматив.
          Проблемът при теб е някъде вътре по съединителната група и трябва да се отцепи кутията,за да се види какво точно става.
          Това,дето са го направили е глупакоидно изпълнение за на дядо им москвича.
          Last edited by myato; d.m.y г., 11:14.
          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
            Доколкото разбирам са сменили стъблото на цилиндъра с шпилка(най-вероятно),защото болт е трудно да се курдиса там.Това само по себе си е тъпотийка,защото оргиналната ос е с точно необходимата дължина и там не се регулира,като на някои коли.Слагайки по-дълга ос,съединителят ти стои постоянно леко отцепен и е нармално да боксува.Ако караш така,ще му таковаш мамата за норматив.
            Проблемът при теб е някъде вътре по съединителната група и трябва да се отцепи кутията,за да се види какво точно става.
            Това,дето са го направили е глупакоидно изпълнение за на дядо им москвича.
            Да колега, и аз така мисля и исках да чуя и други мнения. Иначе са сложили точно болт с резба, който е по-дълъг с няколко сантиметра. Повече колата няма да е оставя в сервиз при хора на които нямам доверие
            sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
            156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от danko84 Покажи съобщение
              Да колега, и аз така мисля и исках да чуя и други мнения. Иначе са сложили точно болт с резба, който е по-дълъг с няколко сантиметра. Повече колата няма да е оставя в сервиз при хора на които нямам доверие
              Вярно,има един начин да се сложи и болт,но с него има голям шанс да съсипеш цилиндъра,ако са го бучнали без да опира на полусфера на вилката(дали гайка или главата му да е такава).Просто не я карай така.
              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                Вярно,има един начин да се сложи и болт,но с него има голям шанс да съсипеш цилиндъра,ако са го бучнали без да опира на полусфера на вилката(дали гайка или главата му да е такава).Просто не я карай така.
                Да прав си, той Данко не се изрази много правилно, искаше да каже, че е болт, но главата му е отрязана, съответно си е шпилка която е с 1,5см. по-дълга....
                Проблема е, че до сега да му сменили 2-те помпи които явно са си били здрави, а с тези пари щеше да си плати труда по смяната на съединителя (например).
                И да много си прав, КОФТИ побългаряване му бяха направили, дано от това да не са станали по-големи пораженията......
                Както и да е, като е разглобят ще се разбере.....

                Данко да снимаш счупеното....
                Дано да е малкия дявол.....
                sigpic
                Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                147 JTDm 140-Малката манекенка
                GT- JTDm 150

                Comment


                • #23
                  Дано колегата случи на майстор най-накрая.
                  Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                    Да прав си, той Данко не се изрази много правилно, искаше да каже, че е болт, но главата му е отрязана, съответно си е шпилка която е с 1,5см. по-дълга....
                    Проблема е, че до сега да му сменили 2-те помпи които явно са си били здрави, а с тези пари щеше да си плати труда по смяната на съединителя (например).
                    И да много си прав, КОФТИ побългаряване му бяха направили, дано от това да не са станали по-големи пораженията......
                    Както и да е, като е разглобят ще се разбере.....

                    Данко да снимаш счупеното....
                    Дано да е малкия дявол.....
                    Ок ще снимам, хубаво е че има алфисти който помагат, а не се опитват само да си продадат старите части от мазето
                    sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
                    156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от danko84 Покажи съобщение
                      Ок ще снимам, хубаво е че има алфисти който помагат, а не се опитват само да си продадат старите части от мазето
                      Дано ремонтът да не е много болезнен и не позволявай повече да се упражняват по колата ти.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Аз минах през този АД .Притескател втора употреба -читав 50лв и наковах феродо на феродовия диск-60лв и замайсторите-50лв.Общо взето 160лв и резултата е PERFEKT

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от iv4oo Покажи съобщение
                          Аз минах през този АД .Притескател втора употреба -читав 50лв и наковах феродо на феродовия диск-60лв и замайсторите-50лв.Общо взето 160лв и резултата е PERFEKT
                          И аз си мисля да се смени само каквото трябва - най-вероятно обаче е счупена вилката и не се знае какво друго е пострадало... иначе съединителя е на 25000км.
                          sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
                          156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от danko84 Покажи съобщение
                            Проблема продължава. След смяна на горната помпа и долен цилиндър на съединителя колата включва скорости, но на мястото на оригиналния щифт между вилката и цилиндъра са сложили един доста по-дълъг болт. С оригиналния щифт пак не влизат при запален двигател. За съжаление така съединитела боксува при 2000 оборота и има някакво притрисане. Според мен дългия щифт не позволява съединителя да отдели нацяло. Колата беше вече в 2 сервиза и явно тук наистина няма кой да е оправи. Някой ако се сеща какво мога да направя за да открия проблема, защото не знам дали ще мога да е докарам така на полусъединител до София.
                            Ако си от Ямбол ходи при Хит-ко?
                            Last edited by Jivko7777; d.m.y г., 01:18.
                            156 2.4JTD 136+ PS

                            Comment


                            • #29
                              Колата вече е в движение. Проблема се оказа скъсано ухо на лагера заради което беше си заминал и претискателя за по-малко от 100 км. каране. Сега съм със сменени помпи и съединител и всичко е О.К. Качвам и снимки:
                              Attached Files
                              sigpicAlfa Romeo 156 1.9 jtd 110 hp 2001 + remap - ex
                              156 Sportwagon 1.9 m-jet 140 hp

                              Comment


                              • #30
                                По темата..и аз имам същия проблем..
                                Не ми влиза 5-та. Трябва да вдигна тая хава за задната и тогава влиза 5-тата.. на нормален сервиз ще може ли да се оправи и сериозен ли е проблема?
                                147, 1.9jtd, 115hp, 8v, 01.2005, FL

                                Comment

                                Working...
                                X